måndag 14 april 2014

IKEA PS

Tänkte att jag skulle ändrat om lite i bloggen men tyvärr har det inte hunnits så den får vara såhär ett tag till.

Vart tog våren vägen? Ena stunden är det sol andra spöregnar det. Gräsmattan och häcken gillar det. Snart dax för att klippa gräsmattan. 


När den första värmen kom så kunde jag självklart inte låta bli att ställa fram utemöblerna. Nytt för i år är mina favvo stolar. Sålde farboy hängmattan då vi inte använder så mycket. Istället för hängmattan står det just nu fyra vita IKEA PS Vågö stolar ihop med ett litet bord i väntan på att jag ska bestämma mig för vad vi ska ha där. Vem vet kanske Vågö stolarna får vara kvar. 

Så fort värmen kommer tillbax och stannar lite längre än ett par dagar ska jag ta tag i projektet måla insynsskydden svarta. Kanske nu till påskhelgen för det sägs att det ska bli kanon fint väder. 

1 kommentar: