torsdag 6 mars 2014

Sköna Torsdag



Idag är våren åter igen här. Önskade att jag kunde ta en lång promenad i solen men tyvärr har jag en liten här hemma som inte är kry. Igår fick jag hämta hem henne från dagis då hon inte mådde bra. Jag hoppas och tror att det är  penicillinet som har gjort hennes lilla magen i obalans.

Idag har vi inte gjort så mycket. Gått mest här hemma bläddrat i tidningar och tittat på film i omgångar.



Är så förtjust i min nya lampa, Flowerpot.Den har stått länge
på min önskelista

Idag får jag nöja mig med att titta på solen som skiner och mina vårliga kvistar som står i köksfönstret. Letar för fullt efter snygga vita krukor men lyckas inte hitta några.

Nu kommer snart stora syster och pappan i familjen hem från jobb och skolan och då ska jag iväg och storhandla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar