måndag 12 maj 2014

Vilken helg!!!

Måndag och vecka 20. Snart semester :0) ju :0). Denna helgen som var kan man säga var allt annat än planerad. Lill kusinen valde att kika ut två veckor tidigare. Stora systern har bott hos oss i tre dagar medan mamma och pappa har varit på BB. Vi har fått känns på hur det är att vara tre barns föräldrar.

Idag var det dax för hemgång. Jag har varit ledig så då passade jag och barnen på och överraskade dem med blommor, tårta och paket. 
Det har blivit en massa bebisgos. Såååå mysigt. 

Nu ska jag slänga mig i soffan med ett glas kall Cola och min tidning. Barnen susar sött och mannen ligger iväg och jobbar denna veckan. 


Å vad jag vill har ett nytt soffbord! Dock kostar den en stor slant så jag får spara lite till.




Hittade denna fina fjädersparris tror jag den heter. Har spanat in den vid ett par tillfälle. Så idag slog jag till. Har beställt en fin kruka från HAY till den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar